Welcome you are visitor no

Saturday 17 August 2013

MINYAK JARAK DAN KELEBIHANNYA

Minyak Castor Menyokong Rawatan Masalah Kesihatan Castor minyak Utama adalah ubat untuk keadaan kesihatan yang lebih serius, termasuk:



Induksi Buruh - minyak Castor digunakan untuk mencetuskan kelahiran di kalangan wanita hamil. Nota untuk mendapatkan berunding dengan doktor anda terlebih dahulu sebelum meminum minyak kerana ia boleh membawa kesan sampingan yang berpotensi untuk ibu dan bayi.

Sakit saraf Sciatic - minyak melegakan sciatia, suatu keadaan yang menyakitkan yang dicirikan oleh sakit belakang dan sakit di anggota badan anda yang lebih rendah.

Artritis - Minyak Castor bertindak sebagai penawar semula jadi untuk artritis. Oleh kerana ciri-ciri anti-radang, ia membantu sendi urut artritis dan sakit, letih otot.

Masalah limfa - Satu lagi faedah perubatan minyak dalam rawatan limfa.
Minyak jarak merangsang aktiviti sistem limfa, yang bertanggungjawab untuk menghapuskan sisa metabolik badan.

Tumor - Dengan meletakkan pek minyak kastor (sekeping flanel yang direndam di dalam minyak jarak) ke atas tumor, ia boleh membantu mengurangkan penampilan tumor di dalam badan anda. Di samping itu, minyak jarak juga dipercayai untuk menyampaikan faedah perubatan untuk masalah neurologi tertentu, seperti penyakit Parkinson, multiple sclerosis dan cerebral palsy.

Dengan banyak faedah kesihatan minyak kastor, tidak hairanlah mengapa ia adalah salah satu minyak yang paling bermanfaat yang disediakan bagi kita untuk menggunakan.

Minyak jarak benar-benar berharga, remedi organik yang boleh membantu meningkatkan kecergasan fizikal badan anda, tenaga dan kesihatan keseluruhan.

Perhatian: Sila mendapatkan nasihat dari doktor anda sebelum menggunakan Castor Oil.

No comments:

Post a Comment